Informacja o plikach cookies:
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
(+48) 606 332 314
winieta podstrony O nas

O nas

Mikołajek to magiczna kraina, w której bajkowa przygoda się zaczyna, gdzie mieszkają wesołe krasnoludki oraz troszkę większe ludki.

Brzuszki nasze zawsze pełne pysznej strawy, bo kucharz gotuje wyśmienite i zdrowe potrawy.

Świat wielki i ciekawy odkrywamy naszymi małymi rączkami, noskami, oczkami.

Choć czasem rączki brudne od wesołej zabawy mamy, to nigdy o zdrowiu i czystości nie zapominamy.

Czujemy się tutaj bezpiecznie nawet bez Taty i Mamy, a o naszej Mikołajkowej Krainie radośnie piosenki śpiewamy.

Uczymy się w tej krainie jak sprawić radość innym, jak zawsze być dla innych miłym i uczynnym.

Tutaj każdy może stać się astronautą, marynarzem czy pilotem, polecieć balonem wysoko, żeby zobaczyć z góry, nasze wspólne królestwo złote.

Wokół świat literek i cyferek bawi nas, aby na mądrego człowieka wyrósł każdy z nas.

W tej krainie słonko wiecznie świeci i zawsze są kochane wszystkie dzieci.

Iwona Gadalska
Właściciel przedszkola, trochę zwariowana mama dwójki smyków - Amelki i Marcelka.

Przedszkole Niepubliczne "Mikołajek" to nowoczesna placówka oświatową, działającą od 2003 r., wpisaną do rejestru placówek oświatowych w Biurze Edukacji w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy pod nr 100/PN/2003, podlegająca nadzorowi pedagogicznemu Kuratorium Oświaty w Warszawie.

Naszym pedagogiczno-dydaktycznym działaniom przyświeca cel:

  • dbania o skuteczne stymulowanie wszechstronnego rozwoju każdego dziecka, zgodnie z jego indywidualnym potencjałem twórczym i możliwościami psycho-motorycznymi- w bezpiecznym środowisku i otoczeniu,
  • wspierania ale nie wyręczania dzieci w samodzielnym stawianiu kroków w otaczającej ich rzeczywistości poprzez łączenie różnych form aktywności,
  • stawiania dzieciom granic, których z cierpliwością uczymy przestrzegać, aby zdobyte w ten sposób umiejętności społeczne ułatwiły im znalezienie swojego miejsca w środowisku szkolnym i komunikowanie się w społeczeństwie,
  • kształtowania w dzieciach poczucia własnej wartości i akceptacji; stwarzania okazji do spontanicznego wyrażania przez dzieci swoich emocji- radzenia sobie w przeżywaniu sukcesów jak i porażek,
  • zapewnienie dzieciom rozwoju w atmosferze ciepła, zrozumienia i szacunku,
  • stwarzania dzieciom okazji do empirycznego, spontanicznego doświadczania zjawisk zachodzących w otaczającym ich świecie poprzez umożliwienie dzieciom uczestnictwa nie tylko w codziennych zajęciach dydaktycznych organizowanych przez wychowawców grup ale również w licznych wycieczkach, warsztatach, wyjazdach plenerowych, imprezach okolicznościowych, zajęciach dodatkowych itd.,
  • integrowanie naszych działań dydaktyczno- wychowawczych z działaniami rodziców; staramy się wspierać rodziców naszą wiedzą i doświadczeniem, szanując jednocześnie ich kompetencje; istotną rolę w tym procesie odgrywa rola przedszkolnego psychologa, organizowane przez naszą placówkę zajęcia i zebrania otwarte dla rodziców oraz aktywny udział rodziców w organizowanych na terenie przedszkola imprezach okolicznościowych; w swojej pracy z dzieckiem staramy się pamiętać przede wszystkim o olbrzymiej odpowiedzialności, ale także o zaufaniu, jakim obdarzyli nas rodzice powierzając KOGOŚ, kto jest dla nich najcenniejszy,
  • wychowania dzieci na ludzi ambitnych, przedsiębiorczych, śmiałych, otwartych na zmiany zachodzące we współczesnym świecie oraz takich którzy nigdy nie utracą naturalnej ciekawości świata.
Do góry strony